Download Android Pie 9 stock firmware for H96 Mini H6 TV Box

Download Android Pie 9 stock firmware for H96 Mini H6 TV Box
H96 Mini H6 TV Kutusu için Android Pie 9 stok üretici yazılımını indirin
  • Download Android Pie 9 stock firmware for H96 Mini H6 TV Box
  • Download LiveSuit v1.11
  • Download SD card using Phoenix Card v3.09.
  • Firmware ayrıntıları
    Arşiv adı: h96mini-20200706
    Resim: h96mini-20200706.img
    Arşiv dosyası boyutu: 785 MB
    Modeli: H96 Mini H6 TV Kutusu
    Platform: Allwinner H6
    Firmware yükseltme adımları
    Adım 1: Bilgisayarım'ı açın - Yönetim - Aygıt Yöneticisi - Evrensel Seri Veri Yolu Denetleyicisi - USB Aygıtı - İçe Aktarma Sürücülerine Gözatın (PhoenixSuitV1.10).
    Adım 2: Phoenix Suit V1.10.rar'ı bulun ve açın, Phoenix Suit'i kurun.
    Adım 3: Phoenix Suit'i açın ve çapa simgesine tıklayın ve aygıt yazılımı paneline geçin, ardından aygıt yazılımını içe aktar'a tıklayın.
    Adım 4: 2 USB konektörlü bir kablo hazırlayın. Öncelikle, bilgisayarınızı bağlamak için USB konektörü. AV arayüzüne yapıştırmak için
    kürdan veya iğne kullanın, Sıfırla düğmesine basın, Bırakmayın. Ardından, lütfen basılı tutun USB2'yi (dikkat!) Android TV kutusuna bağlamak için 1 USB konektörü kullanın.
    Adım 5: Lütfen EVET'e tıklayın (? , sonra Phoenix Suit çalışacak ve sıfırlama düğmesini bırakabilirsiniz.% 100:
    Yazma başarıyla tamamlandığında, Yazma Prosedürünün başarıyla tamamlandığı anlamına gelir.
    Dikkat: Ne yaptığınızı bilmiyorsanız, Gerçekten gerkmiyorsa veya kesinlikle gerekli değilse,
    lütfen ürün yazılımını güncellemeyin. Aygıt yazılımı güncellemeleri,
    cihazınızı geçici veya kalıcı olarak bozulmasına sebep olabilir.
    Donanım yazılımı güncelleme işlemi tamamen kendi sorumluluğunuzdadır.
    Aygıt yazılımını güncellemeye başlamadan önce verilerinizi yedekleyin.
    Unutmayın içindeki herşey silinir.
    X