T95 TV Box için Android 10 Rom İndir Yükle

Dual Band WiFi İle Sunvell T95 TV Box için Android 10 Stok Üretici Yazılımını İndirin.
Download Android 10 stock firmware for Sunvell T95 TV Box with Dual Band WiFi.
  • PhoenixSuit Rar
  • Firmware ayrıntıları
    Arşiv: T95-H616-AW859A-10.1.A19
    Arşiv boyutu: 773 MB
    Model: Sunvell T95 TV Kutusu çift bantlı Wifi (2.4G ve 5G WiFi)
    Platform: Allwinner H616
    Resim adı: T95-H616-AW859A-10.1.A19.img
    Dikkat: Ne yaptığınızı bilmiyorsanız, Gerçekten gerkmiyorsa veya kesinlikle gerekli değilse,
    lütfen ürün yazılımını güncellemeyin. Aygıt yazılımı güncellemeleri,
    cihazınızı geçici veya kalıcı olarak bozulmasına sebep olabilir.
    Donanım yazılımı güncelleme işlemi tamamen kendi sorumluluğunuzdadır.
    Aygıt yazılımını güncellemeye başlamadan önce verilerinizi yedekleyin.
    Unutmayın içindeki herşey silinir.
    Firmware yükseltme adımları.
    Adım 1: Bilgisayarım'ı açın Yönetim Aygıt Yöneticis Evrensel Seri Veri Yolu Denetleyicisi
    USB Aygıtı İçe Aktarma Sürücülerine Gözatın PhoenixSuitV1.10 .
    Adım 2: Phoenix Suit V1.10.rar'ı bulun ve açın, Phoenix Suit'i kurun.
    Adım 3: Phoenix Suit'i açın ve çapa simgesine tıklayın ve aygıt yazılımı paneline geçin
    ardından aygıt yazılımını içe aktar'a tıklayın.
    Adım 4: 2 USB konektörlü bir kablo hazırlayın. Öncelikle, bilgisayarınızı bağlamak için USB konektörü.
    AV arayüzüne yapıştırmak için kürdan veya iğne kullanın, Sıfırla düğmesine basın, Bırakmayın.
    Ardından, lütfen basılı tutun USB2'yi (dikkat!) Android TV kutusuna bağlamak için 1 USB konektörü kullanın.
    X