Social Icons

.

Pages

Sağlıklı Saçlar İçin 10 Besin

Daha iyi görünen saçlara kavuşmak herkesin hayalidir. Dengeli bir diyetle bu mümkün. Sağlıklı bir saç derisi ve yapısı için 10 mucizevi besinle bu güzelliği taçlandırın.

1. Somon. Protein ve D vitamini içerir saç büyümesini teşvik eden omega 3 içerir. Cilt ve kafa derisi için idealdir, saçın nem dengesini korur. Ceviz, avokado, kabak çekirdeğinde de bulunur.
2. Ceviz. Biyotin ve omega 3 içerir. E vitaminiyle hücreleri dış etkilerden korur. Doğal saç rengini korur parlaklık verir dökülmeyi önler. Ceviz ve aspir minerallerle saçı besler.
3. İstiridye. Saç dökülmesini önler, pullanmaya karşı korur çinko içerir. Tahıl ekmeklerde de bulunur. Protein bakımından zengindir. Kırılgan zayıf saçı besler. Fındık, sığır eti ve yumurta da yardımcıdır.,
4. Tatlı patates. A vitamini içerir, hücreleri onarır. Kafa derisinin yağ üretmesini sağlar kepekten korur. Havuç, kavun, mango, kaba ve kayısı da beta karoten içerir.
5. Yumurta. Çinko, selenyum, kükürt, demir ve protein bakımından zengindir. Saç köklerini besler, saç dökülmesini önler. Tavuk, balık ve ette de bulunur.

6. Ispanak. Demir, beta karoten, folat ve C vitamini içerir. Sağlıklı saç kökleri için yağ dolaşımını sağlar. Brokoli, lahana ve pazıda da vardır.
7. Mercimek. Protein, demir, çinko ve biyotin içerir. Soya ve fasulye de saçları korur.
8. Yoğurt. B5 vitamini, protein ve D vitamini saç dostudur. Peynir ve süt de aynı etkiye sahiptir.
9. Yaban mersini. C vitamini içerir, kafa derisi dolaşımını sağlar. Saç kırılmasını önler. Kivi, patates, domates ve çilek de aynıdır.
10. Kümse hayvanları. Protein, çinko, demir ve B vitaminlerini içerirler. Saçın yapı taşlarını onarırlar.
Kaynak.7gunsaglik
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...