Social Icons

.

Pages

5 Dakikadan Daha Kısa Sürede Rahatlamanın Yolları

Dinlenmek için harika bir zaman. 5 dakikadan bile kısa sürede yapabileceğiniz rahatlama teknikleriyle hafiflemiş hissedeceksiniz.

Sinirleri yatıştırmak için bir sahil beldesine yaşamıyor olabilirsiniz neyse ki her yerde her zaman uygulanabilecek önerilerimiz var.

Yeşil çayınızı yudumlayın. Bir fincan sıcacık bitki çayı sizi gevşetir. Öfkenizi yatıştırır, sinirlerinizi alır.

Sıcak çikolatanızı için.

Tatlı, sıcak ve kakaolu şeyler her zaman stresi alır. Kortizol seviyelerini düzenler, metabolizmayı dengeler.

Ilık bal için. Bir kaşık bal stresinizi alır götürür. Doğal bir nemlendirici ve antibiyotiktir. Depresyon, anksiyete ve beyin iltihabıyla savaşır.

Bir parça mango. Tropikal bu lezzet kabuğundaki maddeyle stresle savaşır. Linalol maddesini içerdiğinden endişeyi giderir rahatlatır.

Sakız çiğnemek. Meyveli, naneli ya da sade farketmez. Stresi yenmeyi sağlayan en kolay yoldur. Birkaç dakika içinde kortizolü uyararak stresi giderir.

Gevrek tuzlu atıştırmalıklar. Bir gevrek tuzlu çubuğa elinizi atın ve çıtırdatarak keyfini çıkarın.



Meditasyon yapmak. Sessiz bir ortamda kendinizle kalın, gözlerinizi kapatın ve odaklanın. Sinir nöbetlerini, depresyonu, stresi yenmeye yardımcıdır. Kaygılarınızı unutun nefesinize odaklanın.

Başınızı bir yastığa koyun. Uzun bir şekerleme ihtiyacınız olabilir. Yumuşacık bir yastığa yatıp dinlenin.

Nefes almak. Yavaşça derinden nefes alıp vermek size çok iyi gelecek. Bedeni ve zihni dinlendirecek.

Kaslarınızı sıkıp bırakmak da gevşemeyi kolaylaştıran bir yöntemdir..Kaynak.7gunsaglik.com,
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...