Social Icons

.

Pages

Erkeklere Özel Karın Hareketleri-2

Dumbel-fly denilen kelebek hareketini yine bir çift dambıl kullanarak yapın.

Sırtüstü yere uzanın iki elinizde de dambıllar olsun. Kollarınızı bunlarla iki yana açın. Dirsekler yerde olacak ve kol ile karın kasları sıkılarak ve bu kaslardan güç alarak halterler yukarıda birleşecek ve yanlara gelecek. Yavaşça hareketi kelebek kanat çırpışı gibi 8-12 tekrarlı 3 set halinde yapın.

Karın ve bacakları kullanacağız. Emekleyerek pilates topuna çıkın. Sadece ayaklar topta kalacak ve eller yerde olacak. Dizden aşağısı topa değecek. Dengeyi kurduktan sonra, ileri yürüyün belinizi ortada dengede tutun. Yavaşça göğsünüzü dizlere doğru çekin. Bir süre bekleyip yavaşça ilk pozisyona dönün. Bunu da tekrarlı olarak yapın.

Kalça ve bacaktan destekli karın hareketimiz Frankeştayn hareketi. Ayakları kalça genişliğinde açın. Karnınızı sıkın sağ dizi çapraz olarak göğsünüze kadar kaldırın. Diğer bacağı da çaprazına yukarı doğru kaldırın. Başlangıç konumuna geri dönerek her bacağa bunu uygulayın. 5-10 tekrar yapın.

Yan karın kaslarını çalıştıralım. Yan yatın ve bir kolu dirsekten bükerek yere yaslayın. Sadece kola ve ayak ucuna tutunarak yükselin. Karnınızı sıkın. Kalçanızı döndürmeden bacaklarınızı yukarı kaldırıp indirin. Her iki tarafa da bu hareketi 10 kez yapın. Her bir turda 20 saniye bekletin ve 30 saniye ara verin.

Klasik hareket, bir bacak ileri atılır ve doksan dereceyle dizden bükülür. Diğer bacak arkada yere doğru bükülür. Tüm kaslar sıkılır ve bir yöne dönülmeden yavaşça inip kalkılır. Diğer bacağa da aynı tur uygulanır ve 12 setli tekrar yapılır..Kaynak. .,
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...