Social Icons

.

Pages

Karın Şişliğine Karşı 8 Öneri

Düz bir karına sahip olmak için yapabileceklerimiz var. Göbeğinizi içeri çekmeden karın şişliğinizi indirin.


1. Gazlı içeceklerden kaçının. Doğal su ya da maden suyu için. Gazlı içecekler göbekte şişliğe balon gibi kabarcıklar karın şişmesine neden olur. Yeşil ve siyah çay, zencefilli çay için. Zencefil mide sorunlarına da iyi gelir.

2. Tuz ve sodyumu azaltın. Yemeklere tuz eklemeyin çok az tüketin. Tuzlu hazır gıdalardan kaçının. Yemek soslarında da sodyum bulunur. Tuz, su tutar şişkinlik yapar. Önlemek için vokado, papaya, mango, muz ve kavun gibi yüksek potasyum gıdalarını tüketin.

3. Gaz yapan şeylerden uzak durun. Mideyi genişleten ve gaz üreten brokoli, lahana, karnabahar, salatalık, soğan, Brüksel lahanası, kereviz, elma, ve fasulye gibi gıdaları az tüketin.

4. Alkolü sınırlayın. Diüretik etkisi mideyi şişirir. Çilek, nane ve limon dilimli bir içecek için.

5. Karbonhidrat ve şeker sınırlandırılmalı. Fazla glikojen karaciğerde depolanır ve yağa dönüşür. Şeker ve karbonhidratlar 3 gram fazladan su tutarak şişkinlik yapar.

6. Yer kaplayan gıdalar. Sağlıklı gıdaları büyük porsiyona lezzetli ama şişmanlatan gıdaları küçük porsiyona koyup yiyin.

7. Karın şişliğine son. Öğün atlayıp fazla acıkmayın. 2 saat aralıklarla yiyin. Sakız çiğneyip hava yutmayın. Yavaş çiğneyin ve sindirin. Şekerleme yemeyin.

8. Baharattan kaçının. Acı biber ve diğer baharatlar şişkinlik yapar. Mideyi bozar gaz yapar. Nane, biberiye, tarçın gibi yatıştırıcıları seçin.
Referans.7gunsaglik.com.tr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...