Social Icons

.

Pages

En İyi ve En Kötü Kahvaltı Seçenekleri

En önemli öğün olan kahvaltı için en iyi ve en kötü beslenme önerileri sizlerle.


Yüksek yağlı ve yüksek kalorili besinlerle kahvaltı yapmayın. Özellikle normal öğünde yenilen yemek, fast food ve ağır yiyecekler günün ilk öğününde olmamalı. Kahvaltılık ürünler ve hafif salata, tahıl gevreği, meyve, süt, çay gibi besinler alınmalıdır. Gün boyu enerji sağlayan destekçilerimizden en önemlisi kahvaltı öğünüdür. Sağlıklı beslenerek güne başlayın.

Hamburger, patates kızartması, sucuk ve benzeri şarküteri kızartması kötü seçimlerdendir. Kalorili, tuzlu ve yağlı yiyecekler yasaktır. Sosis, börek, cips ve ağır soslu bol yumurtalı ürünler yasaktır. Lifli gıdalara daha çok yönelin.

Ekmek arasında bir şeyler tüketmek istiyorsanız yumurta ve peynirli tost hazırlayın. Sizi öğlene kadar tok tutacak ve vücudunuza gereken besin ve enerjiyi sağlayacak. Et ve yumurta kavurmalı sandviç, lavaşa sarılı dürüm gibi hazır aperatifler yine sakıncalıdır.

Meyveli hamurlu tatlılar ve en başta waffle gibi tatlılar öğleden önce yenmemeli. Kalorisi yüksek meyveler, krema, hamur ve şeker içerdiğinde ayrıca kızartılarak yapıldığından sağlıksızdır. Tok tutmaz.
Referans.7gunsaglik.com.tr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...