Social Icons

.

Pages

Zeytinyağı, Ceviz ve Fındıkla Beyni Koruyun

Beyin sağlığı için zeytinyağı, balık, fındık ve ceviz tüketmek gerekiyor.

Bu sağlık deposu besinler beyni ve hücreleri besliyor sağlıklı gelişimi sağlıyor ve hızlandırıyor. Özellikle çocukların ve gençlerin beslenmelerinde bu besinler yer almalı.

Zihni açık tutmak için sınav, iş yeri, okul ve akıl gerektiren her alanda zeytinyağının faydasını göreceksiniz. Kalp krizi ve felç görülme oranlarını da fındık ve sağlıklı yağlar büyük ölçüde azaltmaktadır.

Sağlıklı yağlarla beslenen kişilerde hastalık görülme oranı çok düşüktür. Erken görülen hastalık belirtileri de daha geç görülmeye başlar.

Akdeniz diyetinin koruyucu etkileri yılardır araştırılır ve artık kanıtlanmıştır. Zeytin, z.yağı, fındık ve fındık yağı gibi sağlıklı beslenme tarzı yaşam süresini de uzatır.

Akdeniz meyve ve sebzeleriyle donatılmış zengin sofralar o yörenin insanını dirençli kılmaktadır.

Kalp krizi ve felç oranını meyve, sebze, z.yağı, ceviz, fındık ve bir kadeh kırmızı şarap azaltır. Bu diyette rahat yaşamak mümkün.

Yağsız et ve peynir de protein katma amacıyla yine Akdeniz diyetinde yer alan besinlerdendir.

Tüm bu besinlerle dengeli bir harman beslenme planı oluşturan kişiler sağlığından ödün vermeden yaşar.Sızma zeytinyağı ile yemekler hazırlanır.

Bir avuç ceviz ve fındık her gün önerilir. Faydaları ise saymakla bitmez.

Beyin fonksiyonlarını destekleyen bu besinler düşünceyi geliştirir ve aklı çalıştırır. Zihni temizler ve beyni korur. Doymuş yağlar, E vitamini, lifli gıdalar, yüksek mineralli yiyecekler ve omega 3 asidi içeren

başta balık gibi besinler kişinin akıl sağlığı için de oldukça faydalıdır.
Referans.7gunsaglik.com.tr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...