Social Icons

.

Pages

Restoranlardaki En Kötü Menüler ve Yiyecekler

Hazır yiyecekler kadar tehlikeli olabilen restoran menüleri ve yiyecekleri hakkında biraz bilgilenelim.


Etli tavuk salatası. 1030 kalori. 68 g yağ. 4350 mg tuz.
Kızarmış et, yağlı sos, peynir karışımlı hatta mayonezli bu salatalar çikolata, cips, hamur işi, bira ve dondurma kadar kalorili. Bu salatada yaklaşık %25 oranında daha fazla yağ var.
Fransız tost ve Bacon. 1850 kalori. 65 g yağ. 2290 tuz.
Öğleden önce tüm günün kalori ihtiyacını bu tostla almış olursunuz. Tüm öğünleri tek bir tostla yemiş gibi olur ve doymuş yağ tüketirsiniz.
Tavuk Fajita. 1320 kalori, 47 g yağ, 4650 mg tuz.
Tavuk sağlıklı bir seçenek olsa da, ekşi krema, rendelenmiş peynir, fasulye, pilav ve soslarla servis edilir. Bu şekilde belinizi kalınlaştırmaktan başka özelliği olmaz. Bunun yerine ızgara biber, soğan, tavuk ve salsa sosu tercih edilmelidir.
Vejetaryen Pilavı. 1.090 kalori, 19 g yağ, 2.210 mg tuz.
Her zaman sağlıklı olmaz. Kızartılmış pilav şeklinde sunulur ve kalori bombasıdır. Sebzeleri ve pirinci buharda pişirin. Çok az sos kullanın.
Soslu Makarna. 1440 kalori, 88 g yağ, 3000 mg tuz.
Izgara tavuk veya karides yanına makarna yenilebilir. Sosunu azaltın veya kesin. Ya da sadece ekmek tüketin makarna yerine.
Dip Soslu Pizza. 2300 kalori, 164 gr yağ, 4910 mg tuz.
Gün içinde tüketilen bir pizza tüm öğünlerin yerine geçer. İnce hamurlu ve az soslu önerilir.
Club Sandviç. 1400 kalori, 23 g yağ 2100 mg tuz.
Yağsız hindi veya tavuk etiyle yapılmalıdır. Pastırma, peynir, ekstra dilim ve mayonez kalori katar. Sebzeli, avokadolu ve tek katlı tüketin.
Patates Kızartması. 1.474 kalori, 71 gr yağ, 213 mg tuz.
Sağlıksız doymuş yağ deposudur. Ayrıca beyaz ekmekle tüketilir. Küçük boy tüketin ya da aşağıdaki sağlıklı pişirme yöntemlerini kullanın.
Izgara, kavurma, fırında pişirme, sıcak suda haşlama, buğulama.
Tatlılar yerine taze meyveleri tüketin. Yemeklerden sonra fast food tatlılardan kaçının
Referans.7gunsaglik.com.tr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...